Vabatahtliku refleksioon HR EXPO-st ehk kes teeb, see ka jõuab

Esimene HR EXPO toimus 13.09.2022.a. Tallinnas Mektorys ning kokku oli kogunenud suur hulk personaliteemade huvilisi erinevatelt elualadelt ning organisatsioonidest. Kohe kui info HR EXPO toimumisest hakkas ringlema, teadsin, et see on üritus, millest soovin kindlasti osa saada. Täiendavalt avanes mulle suurepärane võimalus saada osa ka ürituse telgitagustest vabatahtlikuna. Kuna olen tegev nii personalitöös kui õpin ka Tallinna Ülikoolis andragoogikat, märkasin ja õppisin erinevates rollides palju. Sellest ka alljärgnevalt. 

Mida sain teada? HR EXPO andis mulle teadmise, et valdkonnas, mida armastan ja mis mind huvitab on palju huvitavaid ja inspireerivaid inimesi, kellega on tore kohtuda ja kelle abil on võimalik edasi liikuda. Täiendavalt sain teada, et kui teed suu lahti ja suudad ka unistada, siis hakkavad asjad lausa imeväel juhtuma. Sain vastuseid paljudele juba pikalt peas keerelnud küsimustele. Lisaks oli suurepärane võimalus saada vastuseid ka täiesti praktilistele tööõigust puudutavatele küsimustele, kohal olid Tööinspektsiooni esindajad, kes kannatlikult ja järjekindlalt andsid vastuse kõigile küsimustele.

Milliseid oskuseid sain? Oluline oskus, mida õnnestus HR EXPO-l praktiseerida, oli suurte inimhulkade taltsutamine — töötubade ruumiline piirang seadis ka piiri osalejate arvule. Lisaks sain juurde vabatahtliku töö kogemuse, mis kinnitas minu teadmist, et õhinapõhiselt asju tehes on võimalik tunda suurt rõõmu ja nautida kogemust.

Milliseid tundeid tundsin? Terve päeva saatis mind mõnus uudishimu ja avatud meel. Lisaks suur rõõm inimestest personalivaldkonnas, kes on kõik ühel või teisel teemal pädevad ja professionaalid, kellelt on võimalik alati midagi õppida.

Olulised mõtted, millega edasi liigun. Kui tekib võimalus panustada, kasuta seda, ei või iial teada, milliseid teadmisi või kontakte saad. Võrgustu, mida suurem on sinu kontaktide võrgustik, seda rohkem uusi ja kvaliteetseid teadmisi saab sinuni jõuda. Ole avatud.


Artikli autor

Karin Ehrbach


Loe lisaks

Previous
Previous

Tööandja ravikindlustus motivatsioonipaketis: hüve, mida töötajad kõrgelt hindavad

Next
Next

Kuidas muuta igapäevane virtuaalne suhtlus ladusaks ja sujuvaks?