HR Bootcamp: HR entusiastide suvelaager
Juba teist aastat järjest toob Eesti HR Selts sinuni HR Bootcampi - personalivaldkonna suve suursündmuse! Eelmisel aastal sai sündmus erakordselt positiivset vastukaja - osalejad hindasid nii sisukat programmi kui ka meeldejäävat kogemust, mis pakkus ainulaadset võimalust arendada nii professionaalseid oskusi kui ka isiklikku heaolu.
Tänavu, enne suvepuhkuste algust toome taas kokku HR-valdkonna inspireerivad tegijad, et jagada teadmisi, arutada tulevikutrende ja leida uusi lahendusi igapäevatöö väljakutsetele. Liitu HR Bootcampiga 11.–13. juunil ja ole osa kogukonnast, mis inspireerib, ühendab ja aitab personalivaldkonna tulevikku luua!
Kolmepäevane HR Bootcamp on koht, kus saad:
Ammutada teadmisi: Süveneda personalijuhtimise olulistesse teemadesse, nagu töötajate kaasamine, heaolu toetamine ja juhtimise areng.
Laiendada võrgustikku: Kohtuda valdkonna inimestega, kelle kirg ja kogemused aitavad sul avardada oma perspektiivi.
Saada inspiratsiooni: Võta aega enda jaoks, et leida uusi vaatenurki ja lahendusi nii töös kui ka elus.
See on ainulaadne sündmus, mis ühendab teadmised, kogemused ja elamused kaunis looduskeskkonnas. Ükskõik, kas oled kogenud personalijuht või alles alustad oma teekonda selles valdkonnas – HR Bootcamp aitab sul kasvada, areneda ja avastada uusi võimalusi.
HR Bootcamp toimub taaskord Läänemaal, Tuksi Tervise- ja Spordikeskuses, mis asub vaid 1,5 tunni kaugusel Tallinnast. Looduskaunis mereäärne asukoht koos matkaradade, spordiväljakute, välijõusaali ja saunadega loob ideaalse keskkonna nii lõõgastumiseks kui ka arenguks.
HR Bootcamp 2025 – Inspireeru, õpi ja tähista koos tiimiga!
Partnerid
-
Combat Ready pakub juhtimisalaseid koolitusi, treeningut ja konsultatsiooni iga valdkonna ettevõtetele ning eraisikutele. Meie visioon on luua edukas ühiskond läbi ülima vastutuse mõtteviisi ja suhete arendamise kultuuri. Juhiks ei sünnita, seda õpitakse!
-
Produktiivsusklubi on koolitusettevõte, mille missioon on aidata Sul saavuta oma tõeline potentsiaal terves elus. Seda läbi järgmiste koolituste: Prioritiseeri & keskendu, Ülesanded kontrolli alla, Tõeline puhkus ja Elu muutvad harjumused.
-
Rademar sai alguse 1992. aastal isa ja kahe poja kirest spordi ning liikumise vastu. Mitukümmend aastat on möödunud, põlvkonnad on vahetunud, kuid me oleme endiselt oma missioonile truud – kirglikumalt kui eales varem! Meie missiooniks on innustada kogu Eesti liikuma ja tõsta teadlikkust liikumise mõjust nii kehale kui vaimule. #liikumiseksloodud
-
Siffi on vaimse tervise digitaalne lahendus, mis koondab ennetava toe, hindamisvahendid ning teraapia ja coaching’u ühte platvormi. Tööandjatele pakub see lihtsat viisi töötajate heaolu toetamiseks, pakkudes teenuseid enam kui 30 keeles. Siffi eesmärk on suurendada töötajate rahulolu ja kaasatust, ennetades samal ajal stressi ja läbipõlemist.
-
Alates 2017. aastast on Staffchange kasvanud väikesest agentuurist usaldusväärseks teenusepakkujaks, läbi kelle leiavad igal aastal töö sajad professionaalid. Oleme uhked, et pakume tööjõu lahendusi metallide töötlemise, elektroonika, logistika ja ka teistes võtmesektorite valdkondades.
Koostööpartnerid
-
Haapsalust pärit foodtruck!
Pakume kosutavat kõhutäit, mis toob kõigile naeratuse näole.
Pakume traditsioonilist tänavatoitu!
Ajakava
-
11. juuni
HR Bootcampi esimene õhtupoolik on pühendatud kohtumistele, luues võimalusi osalejatel omavahel tuttava(ma)ks saada ning jagada mõtteid. Õhtu pakub lõõgastavaid tegevusi, mis aitavad luua ühtsustunnet ja valmistuda eesootavateks põnevatest päevadest.
-
12. juuni
Teine päev on HR Bootcampi täispikk kogemusi täis päev, kus praktilisi sessioone viivad läbi Siffi, Produktiivsusklubi, Rademar, Combat Ready ja Staffchange. Päeva jooksul jagavad esinejad oma teadmisi ja kogemusi, pakkudes praktilisi lahendusi ja uusi perspektiive personalitöö valdkonnas.
-
13. juuni
HR Bootcampi kolmas ja viimane päev algab energilise noodiga – meid ootavad meditatsioon, virgutavad jooksuringid ja aktiivsed harjutused, et keha ja vaim oleksid valmis eesootavaks. Programmi jätkab praktiline ja kaasahaarav koolitus, mida viib läbi Indrek Rahi.
Esinejad
-
Kõik saab alguse meist endist ja kõik on meie enda teha. '
Meie töötulemused, millised on suhted lähedaste ja kolleegidega ning ka areng – inimesena, töökaaslasena, partnerina. Suhtlemine ei ole pelk infovahetus, vaid vahend, millega saavutada konkreetseid eesmärke.
Praktiseerime vastutuse võtmise mudeli rakendamist ja arendame üks ühele vestluste pidamist läbi rollimängu.
Töötuba viib läbi Priit Lilleväli.
-
Saa keskendunult olulisim tehtud:
Praktilises sessioonis pakume konkreetseid lahendusi, kuidas saada oma kõige olulisemad ülesanded keskendunult tehtud nii, et ka teistel oleks endiselt elu hea ja nägu naerul.
Loo töö- ja eraellu tervislik tasakaal:
Läbi praktiliste harjutuste saad aru, kas Sinu elu on tervislikus tasakaalus. Seminari lõpus oled välja valinud ühe väikse, kuid olulise sammu, mis viib sind lähemale Sinu unistuste elule.
Töötube viib läbi Arno Lehtsaar.
-
Kogemuslugu tööandja turunduse rebrändingust.
Töötube viib läbi Diana Veerberk.
-
Töötoas arutame ja mängime läbi erinevaid nõustavaid vestlusi, mida (töö)elus ette tuleb, ning harjutame praktilisi oskusi, mida seesuguste jutuajamiste käigus ikka ja alati tarvis läheb.
Keskendume vajaduste märkamisele ja sõnastamisele, emotsioonide juhtimisele ning suhte loomisele ja hoidmisele.
Töötuba viib läbi Helina Harro.
-
HR valdkonna konfliktide lahendamise praktiline käsitlemine.
Töötuba viivad läbi Piret Haahr ja Kerli Karpa.
-
Me kõik teame, et kliendi teekond on äärmiselt oluline – rahulolev klient on eduka äri võti.
Kliendi sujuv teekond on võimalik ainult siis kui ka meie töötajate teekond meie organisatsioonis on sujuv, turvaline ja miks mitte ka põnevust pakkuv. Hästi planeeritud ja läbimõeldud töötaja teekond annab meile lojaalsed ja motiveeritud inimesed ning edu ja kasumi ettevõttele.
Selles praktilises ja inspireerivas koolituses keskendutakse töötajate teekonna eri etappidele – alates pardaletulekust (onboarding’ist) kuni lahkumiseni.
Koolitust viivad läbi Helina Harro ja Indrek Rahi.